Kezdőlap / Egészség és fitness / Egészségünk megőrzése

Egészségünk megőrzése

A mai rohanó világban sajnos az emberek nem nagyon figyelnek az egészségük megőrzésére, illetve védelmére. Erre akkor jönnek rá, amikor megtörténik, vagy bekövetkezik a baj.
Röviden szeretném bemutatni és jellemezni a 10 legfontosabb pontot, amellyel megőrizhetjük az egészségünket.

1. a helyes táplálkozás.
Ügyelni kell a zsíros, füstölt és túl fűszeres ételek fogyasztására. Ha van rá mód és lehetőség teljesen ki kellene vonni az étrendünkből. Zsír helyett a sütéshez használjunk étolajat. A túl sós étel szintén káros hatású lehet, legjobb, ha nátriumszegény sót használunk. Fogyasszunk nagyon sok gyümölcsöt, zöldségféléket, salátát. Ezek azon felül, hogy finomak, még sok vitamint is tartalmaznak. Víz helyett fogyasszunk nagyon sok gyógyteát, például csipkebogyó, hársfa, zöldtea. Ezek kellemes ízűek, és javítják az emésztést.
A helyes táplálkozás elengedhetetlen az elhízás ellen is.
2. testmozgás.
Minden időszakban és mindennap ajánlott napi 30 perces testmozgás. Ez történhet torna, aerobik (nőknél), vagy csak egy kellemes környezetben levő séta is. a testmozgással nemcsak egészségünket óvjuk, védjük, hanem a közérzetünket is jobbá tehetjük. Szintén fontos a testsúlyunkhoz is.
3. nyugodt alvás.
Akárhány órát is sikerül aludnunk egy-egy éjszaka, arra törekedjünk, hogy az legyen nyugodt és pihentető. Ekkor sikerül teljesen ellazulnunk és egyben pihen az agyunk is. Ha ez sikerül, akkor szinte reggel újult erővel ébredünk.
4. stressz csökkentése.
Sajnos ebben a rohanó világban ennek betartása egyre nehezebb, de mégis kerülni kell a túl stresszes állapotot. Legfontosabb dolog, hogy próbáljuk helyesen beosztani az időnket, a napi teendőinket, hogy ne kelljen nap, mint nap rohanni.
5. cigaretta elhagyása.
Nagyon fontos az egészségünk megőrzése szempontjából, hogy a cigarettát mellőzzük, vagy teljesen hagyjuk el. A túlzott dohányzás jelentősen csökkentheti a szervezet védekezőképességét, ezzel együtt az immunrendszer is gyengül.

6. alkoholfogyasztás.
A túlzott alkoholfogyasztással csak ártunk a szervezetünknek, károsítjuk, de a mérsékelt fogyasztás pedig egészséges. Kutatásokkal támasztották alá, hogy a vörösbor mértékkel történő fogyasztása egészséges. Jótékony hatást fejt ki az emésztésre és az immunrendszer működésére.
7. védőoltások.
Legfontosabb egészségmegőrző és védő a gyermekkorban beadott injekciók, amelyek szinte egész életre szóló védelmet biztosítanak.
8. szaunázás.
Az egészséges életmódhoz szükséges. Előnye, hogy javítja a vérkeringést és ezzel együtt edzi a szívet. Izzadással a szervezetből természetes úton távoznak a méreganyagok és segít a stressz oldásban is.
9. mobiltelefon helyes használata és tárolása.
Mivel a mobiltelefon rádióhullámokat bocsájt ki, ezért megfelelő körültekintéssel kell használni és tartani. Gondolok itt olyanra, hogyha csecsemőt tartunk a kezünkben, akkor mellőzzük a telefonálást. Kutatások eredményeként azt is megállapították, hogy a „zsebben hordott” telefonnak sok károsító hatása van, és daganatkeltő.
10. wellness életmódprogram.
Ezzel a kúrával elérhető a testi és lelki egyensúly. Ezek a termékek nem gyógyszerek, hanem gyógynövénykivonatot tartalmazó táplálék-kiegészítők. Ezek fogyasztásával méregtelenítjük a szervezetünket, és következményeképpen védjük egészségünket és jó közérzetet biztosítunk magunknak.

Egészségünk megőrzése.

A mai rohanó világban sajnos az emberek nem nagyon figyelnek az egészségük megőrzésére, illetve védelmére. Erre akkor jönnek rá, amikor megtörténik, vagy bekövetkezik a baj.
Röviden szeretném bemutatni és jellemezni a 10 legfontosabb pontot, amellyel megőrizhetjük az egészségünket.

1. a helyes táplálkozás.
Ügyelni kell a zsíros, füstölt és túl fűszeres ételek fogyasztására. Ha van rá mód és lehetőség teljesen ki kellene vonni az étrendünkből. Zsír helyett a sütéshez használjunk étolajat. A túl sós étel szintén káros hatású lehet, legjobb, ha nátriumszegény sót használunk. Fogyasszunk nagyon sok gyümölcsöt, zöldségféléket, salátát. Ezek azon felül, hogy finomak, még sok vitamint is tartalmaznak. Víz helyett fogyasszunk nagyon sok gyógyteát, például csipkebogyó, hársfa, zöldtea. Ezek kellemes ízűek, és javítják az emésztést.
A helyes táplálkozás elengedhetetlen az elhízás ellen is.
2. testmozgás.
Minden időszakban és mindennap ajánlott napi 30 perces testmozgás. Ez történhet torna, aerobik (nőknél), vagy csak egy kellemes környezetben levő séta is. a testmozgással nemcsak egészségünket óvjuk, védjük, hanem a közérzetünket is jobbá tehetjük. Szintén fontos a testsúlyunkhoz is.
3. nyugodt alvás.
Akárhány órát is sikerül aludnunk egy-egy éjszaka, arra törekedjünk, hogy az legyen nyugodt és pihentető. Ekkor sikerül teljesen ellazulnunk és egyben pihen az agyunk is. Ha ez sikerül, akkor szinte reggel újult erővel ébredünk.
4. stressz csökkentése.
Sajnos ebben a rohanó világban ennek betartása egyre nehezebb, de mégis kerülni kell a túl stresszes állapotot. Legfontosabb dolog, hogy próbáljuk helyesen beosztani az időnket, a napi teendőinket, hogy ne kelljen nap, mint nap rohanni.
5. cigaretta elhagyása.
Nagyon fontos az egészségünk megőrzése szempontjából, hogy a cigarettát mellőzzük, vagy teljesen hagyjuk el. A túlzott dohányzás jelentősen csökkentheti a szervezet védekezőképességét, ezzel együtt az immunrendszer is gyengül.

6. alkoholfogyasztás.
A túlzott alkoholfogyasztással csak ártunk a szervezetünknek, károsítjuk, de a mérsékelt fogyasztás pedig egészséges. Kutatásokkal támasztották alá, hogy a vörösbor mértékkel történő fogyasztása egészséges. Jótékony hatást fejt ki az emésztésre és az immunrendszer működésére.
7. védőoltások.
Legfontosabb egészségmegőrző és védő a gyermekkorban beadott injekciók, amelyek szinte egész életre szóló védelmet biztosítanak.
8. szaunázás.
Az egészséges életmódhoz szükséges. Előnye, hogy javítja a vérkeringést és ezzel együtt edzi a szívet. Izzadással a szervezetből természetes úton távoznak a méreganyagok és segít a stressz oldásban is.
9. mobiltelefon helyes használata és tárolása.
Mivel a mobiltelefon rádióhullámokat bocsájt ki, ezért megfelelő körültekintéssel kell használni és tartani. Gondolok itt olyanra, hogyha csecsemőt tartunk a kezünkben, akkor mellőzzük a telefonálást. Kutatások eredményeként azt is megállapították, hogy a „zsebben hordott” telefonnak sok károsító hatása van, és daganatkeltő.
10. wellness életmódprogram.
Ezzel a kúrával elérhető a testi és lelki egyensúly. Ezek a termékek nem gyógyszerek, hanem gyógynövénykivonatot tartalmazó táplálék-kiegészítők. Ezek fogyasztásával méregtelenítjük a szervezetünket, és következményeképpen védjük egészségünket és jó közérzetet biztosítunk magunknak.

Egészségünk megőrzése.

A mai rohanó világban sajnos az emberek nem nagyon figyelnek az egészségük megőrzésére, illetve védelmére. Erre akkor jönnek rá, amikor megtörténik, vagy bekövetkezik a baj.
Röviden szeretném bemutatni és jellemezni a 10 legfontosabb pontot, amellyel megőrizhetjük az egészségünket.

1. a helyes táplálkozás.
Ügyelni kell a zsíros, füstölt és túl fűszeres ételek fogyasztására. Ha van rá mód és lehetőség teljesen ki kellene vonni az étrendünkből. Zsír helyett a sütéshez használjunk étolajat. A túl sós étel szintén káros hatású lehet, legjobb, ha nátriumszegény sót használunk. Fogyasszunk nagyon sok gyümölcsöt, zöldségféléket, salátát. Ezek azon felül, hogy finomak, még sok vitamint is tartalmaznak. Víz helyett fogyasszunk nagyon sok gyógyteát, például csipkebogyó, hársfa, zöldtea. Ezek kellemes ízűek, és javítják az emésztést.
A helyes táplálkozás elengedhetetlen az elhízás ellen is.
2. testmozgás.
Minden időszakban és mindennap ajánlott napi 30 perces testmozgás. Ez történhet torna, aerobik (nőknél), vagy csak egy kellemes környezetben levő séta is. a testmozgással nemcsak egészségünket óvjuk, védjük, hanem a közérzetünket is jobbá tehetjük. Szintén fontos a testsúlyunkhoz is.
3. nyugodt alvás.
Akárhány órát is sikerül aludnunk egy-egy éjszaka, arra törekedjünk, hogy az legyen nyugodt és pihentető. Ekkor sikerül teljesen ellazulnunk és egyben pihen az agyunk is. Ha ez sikerül, akkor szinte reggel újult erővel ébredünk.
4. stressz csökkentése.
Sajnos ebben a rohanó világban ennek betartása egyre nehezebb, de mégis kerülni kell a túl stresszes állapotot. Legfontosabb dolog, hogy próbáljuk helyesen beosztani az időnket, a napi teendőinket, hogy ne kelljen nap, mint nap rohanni.
5. cigaretta elhagyása.
Nagyon fontos az egészségünk megőrzése szempontjából, hogy a cigarettát mellőzzük, vagy teljesen hagyjuk el. A túlzott dohányzás jelentősen csökkentheti a szervezet védekezőképességét, ezzel együtt az immunrendszer is gyengül.

6. alkoholfogyasztás.
A túlzott alkoholfogyasztással csak ártunk a szervezetünknek, károsítjuk, de a mérsékelt fogyasztás pedig egészséges. Kutatásokkal támasztották alá, hogy a vörösbor mértékkel történő fogyasztása egészséges. Jótékony hatást fejt ki az emésztésre és az immunrendszer működésére.
7. védőoltások.
Legfontosabb egészségmegőrző és védő a gyermekkorban beadott injekciók, amelyek szinte egész életre szóló védelmet biztosítanak.
8. szaunázás.
Az egészséges életmódhoz szükséges. Előnye, hogy javítja a vérkeringést és ezzel együtt edzi a szívet. Izzadással a szervezetből természetes úton távoznak a méreganyagok és segít a stressz oldásban is.
9. mobiltelefon helyes használata és tárolása.
Mivel a mobiltelefon rádióhullámokat bocsájt ki, ezért megfelelő körültekintéssel kell használni és tartani. Gondolok itt olyanra, hogyha csecsemőt tartunk a kezünkben, akkor mellőzzük a telefonálást. Kutatások eredményeként azt is megállapították, hogy a „zsebben hordott” telefonnak sok károsító hatása van, és daganatkeltő.
10. wellness életmódprogram.
Ezzel a kúrával elérhető a testi és lelki egyensúly. Ezek a termékek nem gyógyszerek, hanem gyógynövénykivonatot tartalmazó táplálék-kiegészítők. Ezek fogyasztásával méregtelenítjük a

Kapcsolódó fórumok:

Ezt mindenképpen olvasd el!

A fantasztikusan sokoldalú C-vitamin

A C-vitamin legfőbb étrendi forrásai: burgonya, gyümölcslevek, citrusfélék és friss zöldségek. Az egyes ételek C-vitamintartalma ...

Hozzászólás