Három-öt éve még az volt a kérdés, hogy melyik bank kínál Internetes szolgáltatásokat. Ma már az a kérdés, hogy melyik bank milyen konstrukciókat és milyen szerződési feltételeket ígér.
Előreláthatólag napjainkban az internetbank és a további elektronikus banki csatornák (pl.: telebank, call center) egymás alternatívái lehetnek az ügyfél pillanatnyi igényeinek megfelelően, minél teljesebb körű kiszolgálásában. Mindegyik bank az internetes hozzáférés bővülésével az internetbanki ügyfelek számának növekedésével számol.
Gazdasági elemzők szerint a bankok várakozásai alapján az internetes banki szolgáltatások közül továbbra is az átutalások on-line indítása növekszik a legnagyobb mértékben, mind a lakossági, mind pedig a vállalati ügyfelek között.
Emelkedésre számítanak a következő években a lakosság körében az internetes betétlekötések területén, vállalati ügyfeleknél pedig a számlainformációk lekérdezése és a tranzakciók ellenőrzése terén.
A fentieket szem előtt tartva egyértelműen kijelenthetjük, hogy az internet és a mobiltelefon használatának elterjedése egyenesen az elektronikus kereskedelem kialakulásához vezetett.
Ma már az emberek többsége rendelkezik valamilyen típusú bankkártyával az emberek életének részévé vált, ugyanis egy számlaszám tulajdonosa, amelyről pénzét arra költi amire csak kívánja. Ha már bankkártyával fizetünk, tisztában vagyunk a telebank szolgáltatásaival is ami csak pozitívumot jelent az adott bank számára.
A Netbank rendszer használatával az ügyfelek a nap 24 órájában – az informatikai rendszer zárási periódusai kivételével – az Interneten keresztül a legelterjedtebb böngészők segítségével léphetnek kapcsolatba a takarékszövetkezettel, kérhetnek információkat vagy kezdeményezhetnek átutalásokat!
Címkékbetétlekötések net-bank on-line szerződési feltételek ügyfelek
Ezt mindenképpen olvasd el!
Online függöség
Régóta léteznek olyan pszichiátriai kísérletek, amelyek a közösségi oldalakhoz kapcsolódó függőséget vizsgálják. A kísérletek során …