Véleményem szerint a Home-banking területén további nagy fejlődés nem várható, a rendszerek magyarországi elterjedésére rövidtávon nem nagyon lehet számítani, inkább az internet-banking nagyarányú térhódítása várható.
Az emberek egyre gyakrabban utaznak külföldre, néhány határral arrébb azonban már nem olyan olcsó telefonon elérni a bankot, a számítógép meg viszonylag bőbeszédű. A többiek között ezen problémák kiküszöbölésére is jó az Internet.
A világ bármely pontjáról számítógépes kapcsolatot létesíthetünk a bankkal, szinte ingyen, viszont gyorsan és megbízhatóan, sokoldalú igénybe vehető funkciókkal. A pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó társaságok az internetet egy merőben új disztribúciós csatornaként alkalmazhatják. Az interneten komplex termékeket és szolgáltatásokat lehet kínálni, a hagyományos értékesítési csatornákéval egyező színvonalon, azoknál azonban lényegesen alacsonyabb tranzakciós költségekkel és sokkal több potenciális ügyfél elérésének lehetőségével. Az interneten való megjelenés nagyságrenddel kisebb költségekkel jár, mint egy bankfiók létrehozása. A bankok szempontjából az internet alkalmazása még számos előnyt rejt magában.
Miután sokkal egyszerűbb és kényelmesebb egy böngésző programon keresztül intézni bankügyeket, mint személyesen elmenni, s esetleg sorban állni, az innovatív bankok joggal számíthatnak a megnövekedett ügyfélbázisra, s várható, hogy számos ügyfél akár több bankot is válasszon magának! Lehetőség van arra, hogy minden egyes felhasználó a maga elvárásainak megfelelő tartalmú és formájú információkhoz jusson. Az ügyfélnek így az az érzése, hogy az ő speciális igényeivel külön foglalkoznak, ami nagymértékben javítja a fogyasztói elégedettséget.
Címkékfejlődés felhasználó internet költség ügyfél
Ezt mindenképpen olvasd el!
Közösségek a neten
Hazánkban is elterjedt a világ egyik legnagyobb és legtrendibb közösségi oldala. Az eddigiekhez képest sokkal …