Valljuk be a mai világban igenis küzdenie kell az embernek a létfennmaradásáért és ha jobban belegondolunk ugyanez az állítás igaz a magyarországi bankokra is, amelyek között a verseny egyre fokozódik.
Napjainkban a bankoknak mind újabb és újabb, mind jobb és jobb szolgáltatásokkal kell rendelkezniük, hogy kitudják állni a kemény versenyt a célszegmensek megtartásáért és az új ügyfelek megszerzéséért.
Céljuk, hogy olyan új szolgáltatásokat hívjanak életre, amelyek kényelmesebbé, rugalmasabbá és gyorsabbá teszik a kapcsolatot az ügyfeleik között.
Ehhez nagy segítséget nyújt az informatika dinamikus fejlődése, hiszen egyre nagyobb teljesítményű számítógépek kerülnek piacra, amelyek már lehetővé teszik a gyors információcserét méghozzá óriási sebességgel.
Kezdetben az ügyfeleknek mindig meg kellett várniuk, hogy postán megérkezzen számlaegyenlegük és ha pénzt szerettek volna utalni, akkor be kellett menniük a bankba, ott sorban állni és nem kevés nyomtatványokat kitölteni.
E-bank: A takarékszövetkezetek 2001. szeptemberétől kezdték meg az e-banking termékek forgalmazását. Mivel ma Magyarországon több mint kétszáz takarékszövetkezet működik, ezért ezeknek a szolgáltatásoknak a bevezetése takarékszövetkezetenként változó, így természetesen nem lehet igazán konkrét időpontot meghatározni a bevezetés dátumaként. Kezdeti lépésként: a HÍRNÖK,
a STRÁZSA,
és a HÍVJON szolgáltatás került bevezetésre.
A bevezetés követő három év alatt mind az ügyfélszám, mind pedig a forgalmazott tranzakciók mennyisége folyamatosan növekedett! A múlt kihívásaira a bankoknak ki kellett találniuk egy okos és célszerű megoldást, így tehát megteremtették többek között az új banki szolgáltatásokat: az E-Banking szolgáltatást!
Címkékcélszegmens e-bank e-banking termékek magyarországi bankok szolgáltatások
Ezt mindenképpen olvasd el!
Online függöség
Régóta léteznek olyan pszichiátriai kísérletek, amelyek a közösségi oldalakhoz kapcsolódó függőséget vizsgálják. A kísérletek során …