A bankkártyákról általánosságban elmondható, hogy az elektronikus szolgáltatások csoportjába tartoznak. Ebben az esetben maga a szolgáltatás a termék.
Fel tehetjük nyugodtan a következő kérdést! Melyek lehetnek egy bankkártyától elvárt tulajdonságok?
Mivel az utóbbi években megjelentek és elterjedtek a piacon, az emberek életének a részévé váltak. Azok, akik bankkártyával már rendelkeznek, bármikor és bárhol pénzhez juthatnak gyorsan és egyszerűen.
Alapjában véve ez a szolgáltatás praktikusabb és kényelmesebb, mint sorban állni a bankokban.
Mindezek ellenére a szolgáltatás legsajátosabb problémája a nem fizikai természet, ugyanis már a kínálat ebben az esetben egyre megfoghatatlan.
Ennek feloldását szolgálja az ügyfél érdeklődésének felkeltése, illetve bizalmi viszonyának kiépítése. Sajnos a szolgáltató szektorban elég erős az utánzási hajlam, mert nem akar senki sem lemaradni a többi szolgáltatótól.
Általában két fő termékválasztékot nyújtanak: itt meg kell említenünk az alapszolgáltatásokat, amelyek nagyon fontosak. Az ügyfél főszükségletének a kielégítésére szolgál.
Másodlagosan vannak a kiegészítő szolgáltatások, amelyek értelemszerűen az alapszolgáltatásokhoz kapcsolódnak. Például: különleges bankkártyák, Multipont és Webkártyák, Bevásárló kártyák, presztízs kártyák stb…
Visa Electron: Olyan forint alapú elektronikus bankkártya, mely minden VISA Electron emblémával ellátott elektronikus kártyaleolvasóval rendelkező elfogadóhelyen, illetve ATM-ben használható Magyarországon és külföldön egyaránt elfogadják. Elkülönített számlanyitásra is alkalmas.
MasterCard Standard: Minden MasterCard emblémával ellátott elfogadóhelyen, illetve ATM-ben Magyarországon és külföldön egyaránt használható, dombornyomott kártya.
Visa Classic: Minden VISA emblémával ellátott elfogadóhelyen, illetve ATM-ben Magyarországon és külföldön egyaránt használható, forint alapú, dombornyomott kártya.
Címkékbizalmi viszony kínálat piac szolgáltatás ügyfél utánzási hajlam
Ezt mindenképpen olvasd el!
Milyen előnyei vannak az Affiliate programban való részvételnek?
Az internetes kereskedelemben az Affiliate partneri programok továbbra is hódítanak a kereskedők és a weblaptulajdonosok …