A MINI legendája 1959-ben indult útjára-minden addiginál praktikusabb kialakítása (elől, keresztben beépített motor elsőkerék meghajtással kombinálva), kedvező ára, olcsó fenntarhatósága, no és persze az imádni való forma miatt a csöppnyi autó a hatvanas évektől egészen a mai napig mindenki kedvence. Különösen azóta, hogy az ezredfordulón a BMW megszerezte a gyártási jogokat, s műszakilag és formailag is jelentősen felfrissítette. A MINI talán legnagyobb vonzereje az elképesztő útfekvés és a versenyautókra jellemző, megdöbbentően direkt kormányzás kombója, aminek köszönhetően az első kanyar után az is beleszeret, akit hidegen hagy a kocsi dögös külseje és beltere. A JCW brutális sportkocsi, noha igyekszik ezt jól titkolni: külsőleg alig különbözik testvéreitől – csupán néhány szerényen megbújó felirat, valamint a kipufogó helyén található dupla kályhacső enged következtetni valódi énjére. Minden jóval felszerelt bőrkárpitos belseje, turbóval erősített 211 motorja, továbbá mélyre ültetett kőkemény futóműve egyszerű helyváltoztatásra is használható. Igazi sportkocsira jellemző széles abroncsok, és a gokartokhoz hasonló direkt áttételezésű kormány, kombinálva a padlógázzal, nehéz küzdelem elé állítja a vezetőt. Speciális sportgomb felirat megnyomásával pedig, felébreszthetjük a valódi kis fenevadat.
Részletek:
Motor: soros négyhengeres benzinmotor, turbófeltöltő
Hengerenként négy szelep: 1598 cm2
Maximális teljesítmény: 211 LE
Maximális nyomaték: 280 Nm
Gyorsulás: 0-ról 100km/h-ra: 6,5 mp
Végsebesség: 235 km/h
Menetkész tömeg: 1130 kg
Gyönyörű kocsi,mennyi lehet az ára?