
E-Banking szolgáltatás
Valljuk be a mai világban igenis küzdenie kell az embernek a létfennmaradásáért és ha jobban belegondolunk ugyanez az állítás igaz a magyarországi bankokra is, amelyek között a verseny egyre fokozódik.Napjainkban a bankoknak mind újabb és újabb, mind jobb és jobb szolgáltatásokkal kell rendelkezniük, hogy kitudják állni a kemény versenyt a célszegmensek megtartásáért és az új ügyfelek megszerzéséért.Céljuk, hogy olyan új szolgáltatásokat hívjanak életre, amelyek kényelmesebbé, rugalmasabbá és gyorsabbá teszik a kapcsolatot az ügyfeleik között.Ehhez nagy segítséget nyújt az informatika dinamikus fejlődése, hiszen egyre nagyobb teljesítményű számítógépek kerülnek piacra, amelyek már lehetővé teszik a gyors információcserét méghozzá óriási sebességgel.Kezdetben az ügyfeleknek mindig meg kellett várniuk, hogy postán megérkezzen számlaegyenlegük és ha pénzt szerettek volna utalni, akkor be kellett menniük a bankba, ott sorban állni és nem kevés nyomtatványokat kitölteni.E-bank: A takarékszövetkezetek 2001. szeptemberétől kezdték meg az e-banking termékek forgalmazását. Mivel ma Magyarországon több mint kétszáz takarékszövetkezet működik, ezért ezeknek a szolgáltatásoknak a bevezetése takarékszövetkezetenként változó, így természetesen nem lehet igazán konkrét időpontot meghatározni a bevezetés dátumaként. Kezdeti lépésként: a HÍRNÖK,a STRÁZSA,és a HÍVJON szolgáltatás került bevezetésre.A bevezetés követő három év alatt mind az ügyfélszám, mind pedig a forgalmazott tranzakciók mennyisége folyamatosan növekedett! A múlt kihívásaira a bankoknak ki kellett találniuk egy okos és célszerű megoldást, így tehát megteremtették többek között az új banki szolgáltatásokat: az E-Banking szolgáltatást!
Kapcsolódó fórumok:
- darázsfajok magyarországon
Hozzászólások (0)
Jelentkezz be, hogy hozzászólhass!
BejelentkezésMég nincs hozzászólás.
Legyél az első, aki hozzászól!