A Red Bull csapat az osztrák energiaital gyártó cég hivatalos istállója. Az istálló 2004-ben felvásárolta a Jaguar Racinget és vele együtt a Cosworth motorgyárát is és ezáltal szerzett jogot a Forma 1-ben az indulásra. Az autók főtervezője pedig a sokak által nagyra tartott Adrian Newey lett. Az első éveiben a gárda leszerződtette a McLaren-től kirúgott David Coulthard-ot,aki szárnyalt az RB 01 és az RB 02-es jelzésű autóval és megszerezte 2006 nyarán az első dobogós helyét a csapatnak a Monaco-i nagydíjon. Ebben az évben a Red Bull autóit már Ferrari motorok hajtották a Cosworth helyett. Coulthard mellet a kék ezüst autóban több olyan fiatal versenyzőt is kipróbált a Red Bull mint Chrisitan Klien,Robert Doronbos,és Vitantonio Liuzzi akik váltogatták egymást versenyről versenyre a 2007-es szezonig. Onnantól kezdve már Mark Webber ült a másik energiaitalos autóban. A 2007-es évad a Red Bull Racing számára nem igazán sikerült jól mivel autóik többször is motorikus és technikai problémák miatt kényszerültek feladni a versenyeket. A következő évtől a Ferrari erőforrásait lecserélték Renault motorokra amik elsőre sokkal jobban illeszkedtek a Red Bull karakterisztikájához. A 2008-as idényben a megbízhatóság volt a fő fegyverük és ez az eredményeiken is meglátszottak. Coulthard dobogón végzett a Kanadai nagydíjon,és Webber az év folyamán 12 versenyen is a legjobb nyolc között végzett. A 2009-es év a nagy változás éve volt, David Coulthard visszavonult és helyette az ifjú tehetséget Sebastian Vettelt szerződtette le a csapat. Az első várva várt győzelmet Vettel a Kínai nagydíjon meg is szerezte, amivel a csapat elindult a győzelmek sora felé. Bár négyszer még a Red Bull állt a dobogó legfelső fokán de így sem tudták megszerezni a konstruktőri címet. A 2010-es évad már a kiélezett csatákról szólt mind a két versenyző hozta a győzelmeket a Red Bull-nak Webber négyszer Vettel pedig ötször nyert nagydíjat. Az végén pedig a konstruktőri világbajnoki címet és az egyéni elsőséget Vettel jóvoltából is megszerezték . Bár az év folyamán a két versenyző között voltak konfliktusok,de ezek nem befolyásolták azt hogy a Red Bull domináns legyen,bár egy olyan eset volt amikor a pályán összeütköztek és mindkettőjüknek a verseny véget ért. A 2011-es év teljesen a csapat dominanciájáról szól. Négy verseny kivételével az Olasz nagydíj utánig minden futamot Vettel nyert és az időmérőn egyetlen egyszer sem kaptak ki. Így jól látszik a Red Bull valószínűsíthetőleg újra mindent megnyer a Forma1-ben és a dominanciája kitudja meddig tart még.