Az Interneten keresztül nyújtott szolgáltatások árai hatással vannak a fiókokban kínált termékek áraira is.
Másrészt viszont az IT fejlődése egyre inkább lehetővé teszi a bankok számára szervezetük ügyfél centrikussá alakítását, a termékek személyre szabott differenciálását.
Különböző termékek egybecsomagolását, csomagonkénti árazási technikák megvalósítását teszik lehetővé, aminek révén az árak átláthatóak, összehasonlíthatóak lesznek
Itt említeném meg, hogy mindinkább előtérbe kerülnek a bankok által életre hívott különböző e-banking csomagok, amelyek szinte minden ügyféltípusnak más és más tarifacsomagot ajánlanak.
A bankok a fejlett IT-t felhasználhatják a fizetési rendszerek hatékonyabb működtetésére.
Ennek legjellemzőbb formája az „adathalászat”, amikor telefonhívással vagy e-mail küldésével a csalók megpróbálják rábírni a gyanútlan számlatulajdonost jelszavának, illetve bizalmas adatainak közlésére. Másik formája, amikor a kapott link segítségével bankinak tűnő alkalmazás letöltésére sikerül rávenni a mit sem sejtő ügyfelet. A biztonságosság növelése érdekében ajánlott a vírusirtók és a tűzfalak használata. Az ügyfél is értékel, az elvárt és kapott szolgáltatás különbsége a döntő abban, hogy az ügyfél állandó látogatóvá válik, vagy sem. A marketing tevékenység eszközrendszere az ügylettől függően változó lehet. A hitelintézeteknek fel kell készülniük a szolgáltatásokra, ismerniük kell a célcsoportot, annak elvárásait! Ha a szolgáltatás folyamata zökkenőmentesen és probléma nélkül zajlik, akkor az ügyfél elégedettségét fejezi ki szolgáltatója felé!
Címkékadathalászat árazási technikák célcsoport IT fejlődés tarifacsomag
Ezt mindenképpen olvasd el!
Milyen előnyökkel jár az Affiliate program a kereskedőnek?
Affiliate marketing az egyik legjobb és leginkább sikeres online hirdetési lehetőség. Aminek az egyszerűsége mellett …