Családi vállalkozás, tulajdonosa és egyben irányítója két magánszemély, az alapítás óta. Mindketten közgazdászok, kiemelkedő szaktudással rendelkeznek. Köszönhető ez annak is, hogy a korábbi években hasonló tevékenységi körrel bíró társaságnál dolgoztak.
Marketing ismereteik széleskörűek, tudatosan kidolgozott stratégiát követnek. Ezek kidolgozásában már a következő generáció ismereteit is hasznosíthatják, mivel gyermekeik is részt vesznek a vezetésben. Mindez a cég hosszú távú működésének biztosítéka lehet.
Elemzésekkel előre jelezve próbálnak alkalmazkodni a változásokhoz. Nagy figyelmet fordítanak a kapcsolatépítésre. Vásárokon, kiállításokon vesznek részt, mind eladóként, mind vevőkként. Törekszenek az újdonságok forgalomba történő bevezetésére. Pozitív hozzáállás jellemzi munkájukat.
A saját tulajdonú vállalkozás menedzsereiként a szervezet felépítését a tevékenységnek megfelelő módon alakították ki, a hatáskörök felosztása egyértelmű. A munkaerő képzettsége is megfelelő.
A társaság méretéből adódóan korlátozottak a lehetőségeik, például kivásárlásra, agresszív akciók indítására nincs módjuk. Az igénybe vehető magántőke mértéke sem jelentős.
Az ágazatban a jó teljesítményű cégek közé tartoznak, ami a vezetőség munkáját is minősíti.
Egy vállalkozás el tudja hitetni, hogy van pénze, és azt, hogy képes a visszafizetésre. De mi történik akkor, ha eléri célját, ám adottságai valójában nem olyan kedvezőek, mint amit vázolt, s nem tudja a valós állapotnak megfelelően felhasználni forrásait? Ez korántsem lehet kívánatos helyzet számára!
Címkékmarketing menedzser tevékenységi kör vállalkozás vásárok