Direkt marketing csatorna-független formája a reklámnak, amely lehetővé teszi a vállalkozások és a nonprofit szervezetek számára a közvetlen kommunikációt a vevővel, alkalmazhatnak olyan hirdetési technikákat, mint például a mobil telefon, e-mail, az interaktív fogyasztói honlapok, online hirdetések megjelenítése, szórólapok, katalógus forgalmazás, promóciós levelek, és kültéri reklám. A direkt marketingnél az üzenetek hangsúlya az ügyfélen van. A direkt marketing eltér a következőkben: Az üzeneteket közvetlenül az ügyfelek számára küldik. A címezhetőséget az egyedi adatok megszerzésével érik el, beleértve e-mail címeket, mobil telefonszámokat, és a böngésző cookie-kat. Direkt marketing célja, valamire megkérni. Például egy reklámban kérheti, hogy hívjon egy ingyenes telefonszámot, vagy kattintson egy linkre egy honlapon. Direkt marketinget gyakran használják a vállalkozások, legyenek azok bármilyen méretűek. Egy jól végrehajtott közvetlen reklámkampány bizonyítani tudja, a pozitív megtérülést, illetve bemutatja, hogy hány potenciális ügyfél válaszolt egyértelműen a hívásokra. Az általános hirdetések kerülik a telefonhívásos „akciókat”, és inkább a személyes üzenetekre próbálja építeni az ügyfelek „elcsábítását”. A direkt marketing népszerűsége: Egy nemrégiben készült tanulmány, a Direkt Marketing Szövetség jelentése szerint 2010-ben, a marketingesek – mind a kereskedelmi és a nonprofit – költött 153.300.000.000$ a direkt marketingre, amely az 54,2%-át adja ki a kiadásoknak az Egyesült Államokban.
Címkékdirekt marketing hirdetés marketing reklám termék vállalkozások
Ezt mindenképpen olvasd el!
Milyen előnyökkel jár az Affiliate program a kereskedőnek?
Affiliate marketing az egyik legjobb és leginkább sikeres online hirdetési lehetőség. Aminek az egyszerűsége mellett …