Nap mint nap megtörténik velünk, hogy a különböző áruk és/vagy szolgáltatások igénybevételénél, megvásárlásánál nem minden úgy történik, ahogy azt elvárnánk. Sokunk becsapva, átverve érezheti magát, miután kiderül, hogy az adott áru, szolgáltatás nem tesz eleget az elvárásoknak (silányabb minőség, használhatatlanság, hátráltató tényezők, rossz kiszolgálás, stb.). Ilyen esetekben mindenki élhet a …
Érdekel a cikk folytatása? »Céghűség
Függetlenül attól, hogy hol dolgozik az ember, ahhoz hogy a cégnél megbecsüljék és feljebb jusson, kell a céghűség. Ezen múlik a termelékenység. Senki nem szereti azokat a dolgozókat, akik miután megtanulták hogyan kell a cégnél dolgozni, búcsút intenek neki. Mindenki azt szeretné, ha az alkalmazottak sokáig dolgoznának náluk és fejlődnének. …
Érdekel a cikk folytatása? »