Kezdőlap / Tag Archives: ügyfélkör

Tag Archives: ügyfélkör

Szekunder kutatás

A szekunder adatok egyik legnagyobb előnye, hogy elérésük gyors és igen csekély költséggel jár. Hátránya az lehet, hogy a rendelkezésre álló adatok nem, vagy nem teljesen jók, vonatkoztatásuk esetenként nehézkes. A keresletet befolyásoló makro adatokról, mint például a társadalmi, gazdasági, technikai folyamatok (STEEP tényezők) legeredményesebben a Központi Statisztikai Hivatal könyvtárából …

Érdekel a cikk folytatása? »

Az adósminősítés módszertana

A kereskedelmi bankok a vállalkozói ügyfélkört adósminősítési szabályzatukban, az aktív bankműveletek szabályzatában vagy egyéb belső szabályzatokban rögzítettek szerint minősítik. E szabályok tartalmazzák többek között a szegmentálási elveket, az adósminősítési rendszerben az alapminősítés mutatóit, azok kiszámítási módját, a pénzügyi mutatók értéktartományait és az értéktartományok után adható pontszámokat. Ezek a minősítést biztosító …

Érdekel a cikk folytatása? »

Az adósminősítés módszertana

A kereskedelmi bankok a vállalkozói ügyfélkört adósminősítési szabályzatukban, az aktív bankműveletek szabályzatában vagy egyéb belső szabályzatokban rögzítettek szerint minősítik. E szabályok tartalmazzák többek között a szegmentálási elveket, az adósminősítési rendszerben az alapminősítés mutatóit, azok kiszámítási módját, a pénzügyi mutatók értéktartományait és az értéktartományok után adható pontszámokat. Ezek a minősítést biztosító …

Érdekel a cikk folytatása? »