Amikor a mezőny Szingapúrba érkezett egy kérdés volt mindenki számára, hogy Vettel világbajnok lesz vagy sem. Az időmérő edzés előtti szabadedzéseken rengeteg hibát vétettek a versenyzők, mivel a szűkös utcai pálya igen veszélyes az autókra nézve, mivel egy kis hiba és máris károk keletezhetnek , másrészt pedig a versenyszervezők egy rosszul lehelyezett rázókő miatt is rengetegszer megállították a szabadedzéseket. Az időmérőre ezeket a hibákat kijavították. Az etap első részében az összes versenyző a pályán volt, mindenki tesztelgette a saját határait, különösebb hiba nem történt mindenki tudott gyors kört menni. A Renault-os Petrov kisebb meglepetésre csak 17. lett, így kiesett. A második szakaszban az élcsapatok az elején kijöttek, hogy megfussák a gyorsköreiket, amiket még időben be tudtak fejezni, mivel Kobayashi a Szingapúri dobbantónak nevezett S lassítónál falhoz vágta az autóját, így piros zászlóval leállították az edzést. Pár percen belül folytatódott az időmérő, a középmezőnyben lévők között nagy harc volt, de végül a két Sauber-es helyett a Force India versenyzői kerültek be a tízbe. Az utolsó szakaszban gyorsan kijöttek a pályára az élcsapatok egy gyors körre, ami legjobban Sebastian Vettelnek sikerült, de mögötte Hamilton is jött egy kiváló kört, de ez a végéig nem tartott ki, mivel a brit bement a bokszba és már nem jött ki többet taktika miatt. Ezt kihasználva Webber és Button is megelőzte Hamiltont, de Vettel idejével nem tudtak mit kezdeni, így a 14. időmérőt is Red Bull-os versenyző nyerte és így eddig még vertetlen az Osztrák csapat az időmérőkön a szezonban. Így a rajtsorrend a Szingapúri versenyre: Vettel, Webber, Button, Hamilton, Alonso, Massa, Rosberg.