Kezdőlap / Számítástechnika / Szoftver / Az „Electra” rendszer funkciói

Az „Electra” rendszer funkciói

A takarékszövetkezet 2003 novemberétől használja, a lakosság számára pedig 2004. márciusa óta vált elérhetővé az elektronikus banki ügyfélkapcsolati „Electra” rendszer. Használatával ügyfelek az otthonukból intézhetik pénzforgalmi számlájukkal kapcsolatos tranzakcióikat megtudhatják aktuális egyenlegüket, kiszámolhatják a megszolgált kamatot adott időintervallum esetén.
Megbízások kezelését és beküldését teszi lehetővé
Lehetőség van forint átutalás, átvezetés, deviza-átutalások, inkasszó kezdeményezésére, csoportos megbízások, betétműveletek, levél jellegű megbízások indítványozására.
Egy megbízás bevitelekor az értéknap azt jelenti, hogy melyik napon kell teljesíteni a megbízást. Az ügyfélprogram ezt az adatot is megjegyzi, és felhasználja a csomagképzéskor.
Az ismétlődő átutalások és inkasszó megbízások gyors elkészítéséhez segítséget nyújtanak a sablonok.
A bank által minden ügyfél számára közzétett adatok és közlemények kezelését tartalmazza. Ilyen adatok lehetnek, pl. az árfolyamok, a kamatok, egyéb kondíciós listák. A letöltött adatok megőrződnek a PC-n, ezért a korábban letöltött adatok az „Electra” szerverre való bejelentkezés nélkül is megtekinthetők!
A számlatulajdonosnak lehetősége van a pénzforgalmi számláján a takarékszövetkezet utolsó könyveléséig lebonyolított pénzforgalomra vonatkozó aktuális számlaegyenlegét lekérdezni, az aktuális számlaegyenleg a takarékszövetkezet minden egyes könyvelését követően aktualizálódik.
A jogosult felhasználó le tudja kérdezni az adott könyvelési napra vonatkozó részletes bankszámlakivonatot.
Lehetőség van a számlán megadott időintervallumban a megszolgált kamatok megtekintésére!

Kapcsolódó fórumok:

Ezt mindenképpen olvasd el!

Ismerkedés az Ubuntu Linux-al

Cikkemben az egyik legnépszerűbb Linux disztribúciót, az Ubuntut mutatom be. Az Ubuntu afrikai eredetű szó, …

Leave a Reply