E szoftver bevezetésének előnyeként említem meg az átutalási megbízások gyors teljesítését, a naprakész számlainformációt, a sorban állással töltendő idő jelentős mértékben való lerövidülését.
Hátrányként utalok arra a körülményre, amely hátráltatta és nehezítette ennek a rendszernek az elterjedését.
Mivel e rendszer használata csak a felhasználó gépére telepített program segítségével lehetséges, így szükség van egy szakemberre, aki a program telepítését elvégzi.
Napjainkban azonban nem minden ügyfél veszi jó néven, hogy ismeretlen embereket engedjen be lakásába, és számítógépére különféle programokat telepítsen.
Mindez természetesen kivédhető szövetkezeti szinten, hiszen a szövetkezetek nagy előnye ilyen esetekben a hely és ügyfélismeret.
Bármennyire is korszerűnek mondható ez a rendszer, mégsem sikerült olyan mértékben megszerettetni az ügyfelekkel, mint ahogy az elvárható lett volna a szövetkezet részéről.
Szükségessé vált tehát még egy ennél is modernebb és könnyebben kezelhető rendszer, amely már minden téren megfelel a mai kor elvárásainak és igényeinek.
Ez nem más, mint a szövetkezeti Netbank!
Automatikusan megjelent az Interneten keresztül lebonyolítható fizetés lehetőségének igénye is, melynek közvetítői természetesen a pénzintézetek lettek.
Ma már senki sem vitatja, hogy az internet és a telekommunikáció fejlődése radikálisan átalakítja a gazdaságot. A hitelintézeteket besorolták egy úgynevezett információ-intenzív ágazatba, mivel a pénzügyi szolgáltatások folyamatainak jelentős hányada elektronikus formát ölt, vessünk egy pillantást csak az ATM hálózatokra, a telebank szolgáltatásokra stb…
A takarékszövetkezetnél is megjelent a várva várt csoda a Netbank, amely 2005-től szolgálja sikeresen az ügyfeleit!
Címkékprogram. rendszer számlainformáció szoftver ügyfél
Ezt mindenképpen olvasd el!
Adobe termékek Linux alatt
Cikkemmel folytatnám a buzdítást, hogy minél többen próbálják ki a Linux rendszert. Sokszor hallom, hogy …