Kezdőlap / Tag Archives: ügyfél

Tag Archives: ügyfél

Az adósminősítés célja

A bank a rendelkezésére álló információk alapján, a hitelfolyamat során megkísérli az adós nemteljesítési valószínűségét, minőségét felmérni. Ezt a folyamatot nevezzük adósminősítésnek. Az adósminősítés célja a visszafizetési kockázat optimális szintjének elérése. A bank előzetesen próbálja felmérni az igénylők törlesztésre való hajlandóságát, a hitel- és a kamatösszegek visszafizetésének képességét. Előfordul, hogy …

Érdekel a cikk folytatása? »

Hitel kisokos – Cross border (szindikált) hitel

Az USA-ban, majd Európában rohamosan fejlődő, az országhatárokat átlépő bankközi piac lehetővé tette azt, hogy a bankok forrásaikat közös feltételrendszer alapján, szindikált hitelformájában, az alkalmazott kockázati szerkezet különféle, de általánosan elismert és jogilag alátámasztott variációi szerint helyezhessék ki az ügyfelekhez. Ezt a közös keretet ma már általánosan a közkedveltté és …

Érdekel a cikk folytatása? »

Hitel kisokos – Cross border (szindikált) hitel

Az USA-ban, majd Európában rohamosan fejlődő, az országhatárokat átlépő bankközi piac lehetővé tette azt, hogy a bankok forrásaikat közös feltételrendszer alapján, szindikált hitelformájában, az alkalmazott kockázati szerkezet különféle, de általánosan elismert és jogilag alátámasztott variációi szerint helyezhessék ki az ügyfelekhez. Ezt a közös keretet ma már általánosan a közkedveltté és …

Érdekel a cikk folytatása? »

Banktitok

A bankoknak a mai versenyhelyzetben kiemelt érdekük fűződik ahhoz, hogy a szerződéseikre és üzletvitelükre vonatkozó adataik ne kerüljenek nyilvánosságra. Hasonlóan fontos érdekük fűződik személyes adataik és anyagi helyzetük titokban tartásához a bankok ügyfeleinek. A hitelintézetek biztonságos működésének tehát egyik alapfeltétele a banktitok, valamint az üzleti titok kellő jelentőséggel történő kezelése. …

Érdekel a cikk folytatása? »

Marketing-mix: Product

A bankkártyákról általánosságban elmondható, hogy az elektronikus szolgáltatások csoportjába tartoznak. Ebben az esetben maga a szolgáltatás a termék. Fel tehetjük nyugodtan a következő kérdést! Melyek lehetnek egy bankkártyától elvárt tulajdonságok? Mivel az utóbbi években megjelentek és elterjedtek a piacon, az emberek életének a részévé váltak. Azok, akik bankkártyával már rendelkeznek, …

Érdekel a cikk folytatása? »

Az „Electra” rendszer előnyei és hátrányai

E szoftver bevezetésének előnyeként említem meg az átutalási megbízások gyors teljesítését, a naprakész számlainformációt, a sorban állással töltendő idő jelentős mértékben való lerövidülését. Hátrányként utalok arra a körülményre, amely hátráltatta és nehezítette ennek a rendszernek az elterjedését. Mivel e rendszer használata csak a felhasználó gépére telepített program segítségével lehetséges, így …

Érdekel a cikk folytatása? »

Az adósminősítés célja

A bank a rendelkezésére álló információk alapján, a hitelfolyamat során megkísérli az adós nemteljesítési valószínűségét, minőségét felmérni. Ezt a folyamatot nevezzük adósminősítésnek. Az adósminősítés célja a visszafizetési kockázat optimális szintjének elérése. A bank előzetesen próbálja felmérni az igénylők törlesztésre való hajlandóságát, a hitel- és a kamatösszegek visszafizetésének képességét. Előfordul, hogy …

Érdekel a cikk folytatása? »

Az Internet-bankingé a jövő

Véleményem szerint a Home-banking területén további nagy fejlődés nem várható, a rendszerek magyarországi elterjedésére rövidtávon nem nagyon lehet számítani, inkább az internet-banking nagyarányú térhódítása várható. Az emberek egyre gyakrabban utaznak külföldre, néhány határral arrébb azonban már nem olyan olcsó telefonon elérni a bankot, a számítógép meg viszonylag bőbeszédű. A többiek …

Érdekel a cikk folytatása? »

Telefonos értéskesítés

Manapság az emberek egyre kevesebb pénzből gazdálkodnak ezért jól meggondolják mire is költsék azt. Ez a vállalkozásokra is pont ugyanúgy érvényes mint a magánszemélyekre. Ezért nagyon fontos miként is értékesítünk. Az egyik legelterjedtebb értékesítési forma a telemarketing. Telefonos értékesítésnél a legfontosabb az Önbizalom és az hogy az ügyfél elhiggye az …

Érdekel a cikk folytatása? »