Kezdőlap / Tag Archives: reklám

Tag Archives: reklám

Marketing mix

A marketing mix elnevezésű marketing tevékenységet az azt alkotó elemek angol elnevezéséből 4P – rendszernek is nevezzük. Egyes vállalatoknál ez kiegészül 5P – rendszerré, valamint a multinacionális vállalatok esetében már 6P – ről beszélhetünk. Alapvetően az eszközrendszer részét képezi a termék ( Produkt ) , az ár ( Price ) …

Érdekel a cikk folytatása? »

Reklám+ajándék

Bizonyára Te is sokat törted a fejed, hogy hogyan szólíthatnád meg potenciális ügyfeleid, vajon melyik lenne a legideálisabb marketingeszköz, amely segítségével üzeneted elérné a célcsoportod. Napjainkban azt kell, hogy mondjam, a hatékony reklámra vágyóknak igen nehéz dolga van, hisz az egyre bővülő piacon kialakult túlkínálat következtében olyan reklámzaj jött létre, …

Érdekel a cikk folytatása? »

Direkt marketing

Direkt marketing csatorna-független formája a reklámnak, amely lehetővé teszi a vállalkozások és a nonprofit szervezetek számára a közvetlen kommunikációt a vevővel, alkalmazhatnak olyan hirdetési technikákat, mint például a mobil telefon, e-mail, az interaktív fogyasztói honlapok, online hirdetések megjelenítése, szórólapok, katalógus forgalmazás, promóciós levelek, és kültéri reklám. A direkt marketingnél az …

Érdekel a cikk folytatása? »