Direkt marketing csatorna-független formája a reklámnak, amely lehetővé teszi a vállalkozások és a nonprofit szervezetek számára a közvetlen kommunikációt a vevővel, alkalmazhatnak olyan hirdetési technikákat, mint például a mobil telefon, e-mail, az interaktív fogyasztói honlapok, online hirdetések megjelenítése, szórólapok, katalógus forgalmazás, promóciós levelek, és kültéri reklám. A direkt marketingnél az üzenetek hangsúlya az ügyfélen van. A direkt marketing eltér a következőkben: Az üzeneteket közvetlenül az ügyfelek számára küldik. A címezhetőséget az egyedi adatok megszerzésével érik el, beleértve e-mail címeket, mobil telefonszámokat, és a böngésző cookie-kat. Direkt marketing célja, valamire megkérni. Például egy reklámban kérheti, hogy hívjon egy ingyenes telefonszámot, vagy kattintson egy linkre egy honlapon. Direkt marketinget gyakran használják a vállalkozások, legyenek azok bármilyen méretűek. Egy jól végrehajtott közvetlen reklámkampány bizonyítani tudja, a pozitív megtérülést, illetve bemutatja, hogy hány potenciális ügyfél válaszolt egyértelműen a hívásokra. Az általános hirdetések kerülik a telefonhívásos “akciókat”, és inkább a személyes üzenetekre próbálja építeni az ügyfelek “elcsábítását”. A direkt marketing népszerűsége: Egy nemrégiben készült tanulmány, a Direkt Marketing Szövetség jelentése szerint 2010-ben, a marketingesek – mind a kereskedelmi és a nonprofit – költött 153.300.000.000$ a direkt marketingre, amely az 54,2%-át adja ki a kiadásoknak az Egyesült Államokban.
Címkékdirekt marketing hirdetés marketing reklám termék vállalkozások
Ezt mindenképpen olvasd el!
Milyen előnyei vannak az Affiliate programban való részvételnek?
Az internetes kereskedelemben az Affiliate partneri programok továbbra is hódítanak a kereskedők és a weblaptulajdonosok …