Kezdőlap / Üzlet / Marketing / Milyen előnyei vannak az Affiliate programban való részvételnek?

Milyen előnyei vannak az Affiliate programban való részvételnek?

Az internetes kereskedelemben az Affiliate partneri programok továbbra is hódítanak a kereskedők és a weblaptulajdonosok körében.
Másrészt, az Affiliate ipar egy virágzó pénzforrás, ami az internetes hirdetésekre költött milliókból is látszik.

Azoknak a weblaptulajdonosoknak akik, jelentkeztek a partnerei programokra a meglévő weblapjukra kell kitenni az Affiliate partneri bannert vagy szöveges hirdetéseket. A weblapot meglátogatóknak a figyelmét felkelti az adott hirdetés akkor rákattintanak és már a partner értékesítő oldalán, lesznek. Tehát olyan jövedelemhez lehet ez által jutni, amihez nem kell nagyon sokat dolgozni. Minden weblap tulajdonos alapjából a saját weblapját valamilyen módon hirdeti, vagyis népszerűsíti.
Ez is a lényege az Affiliate partneri programoknak. A kereskedők vagy szolgáltatók abból a célból találták ki ezt a módszert, hogy nekik ennyivel kevesebbet kell hirdetni és sokkal több látogató, és vevő érkezhet az adott értékesítési oldalra.

A partnerprogramban résztvevő weblaptulajdonosok a legtöbb Affiliate programban átlagosan 35% körüli jutalékot kapnak. Van ennél jóval magasabb és alacsonyabb összegű partnerprogram is. Tehát gyakorlatilag egy Affiliate programban korlátlanok a jövedelemszerzési lehetőségek. Akinek egy nagyon jól prosperáló weboldala van és sok az érdeklődő látogatója az akkor sok pénzt, kereshet a különféle Affiliate jutalékokkal.
Ellentétben más online iparágakkal tehát itt nincsenek különleges követelményeknek (néhány speciális esetet kivéve, amikor az Affiliate partnerprogramnál kikötik, hogy milyen tartalmú weblap jelentkezhet a partneri programhoz). Nem kell marketingszakértőnek lenni ehhez a területhez. Nincsenek komoly megszorítások, amiért több millió ember végez Affiliate marketing tevékenységet és ezzel jövedelem kiegészítéshez, jutnak.

Kapcsolódó fórumok:

Ezt mindenképpen olvasd el!

A piaci rések

A fogyasztói szükséglet feltérképezése a marketing lépéseinek egy fontos kezdeti eleme. A szegmentálás és a …

Hozzászólás