Kezdőlap / Tag Archives: szolgáltatás

Tag Archives: szolgáltatás

Álljunk ki magunkért – vásárlás után is

Nap mint nap megtörténik velünk, hogy a különböző áruk és/vagy szolgáltatások igénybevételénél, megvásárlásánál nem minden úgy történik, ahogy azt elvárnánk. Sokunk becsapva, átverve érezheti magát, miután kiderül, hogy az adott áru, szolgáltatás nem tesz eleget az elvárásoknak (silányabb minőség, használhatatlanság, hátráltató tényezők, rossz kiszolgálás, stb.). Ilyen esetekben mindenki élhet a …

Érdekel a cikk folytatása? »

Marketing-mix: Product

A bankkártyákról általánosságban elmondható, hogy az elektronikus szolgáltatások csoportjába tartoznak. Ebben az esetben maga a szolgáltatás a termék. Fel tehetjük nyugodtan a következő kérdést! Melyek lehetnek egy bankkártyától elvárt tulajdonságok? Mivel az utóbbi években megjelentek és elterjedtek a piacon, az emberek életének a részévé váltak. Azok, akik bankkártyával már rendelkeznek, …

Érdekel a cikk folytatása? »

Marketing mix: Provision of Service

A szolgáltatás tárgyi környezetének a vizsgálása nagy szerepet kap ebben a részben. Nem mindegy, hogy egy adott cég, hitelintézet milyen környezeti feltételekkel rendelkezik, hiszen nagy mértékben befolyásolhatja egyes potenciális ügyfelek álláspontjait. Egy banknak, hitelintézetnek érdeke, hogy egy stabil, családias környezeti feltételeket biztosítson a szolgáltatás igénybevételekor az ember számára. Ha megnézzük …

Érdekel a cikk folytatása? »

Marketing-mix: People

Az OTP Bank egyik legfontosabb tőkéjének tekinti sok millió ügyfelének bizalmát és elégedettségét, ezért ügyfeleivel és üzleti partnereivel való együttműködését a megbízható üzleti magatartás határozza meg. A bank évről-évre nagyobb hangsúlyt fektet munkavállalói motiválására, képzésére, lojalitásuk növelésére, mert szolgáltatásainak minőségét, a bankról kialakult képet leginkább a munkatársaik és ügyfeleik, üzleti …

Érdekel a cikk folytatása? »