Kezdőlap / Üzlet / Marketing / Marketing-mix: People

Marketing-mix: People

Az OTP Bank egyik legfontosabb tőkéjének tekinti sok millió ügyfelének bizalmát és elégedettségét, ezért ügyfeleivel és üzleti partnereivel való együttműködését a megbízható üzleti magatartás határozza meg. A bank évről-évre nagyobb hangsúlyt fektet munkavállalói motiválására, képzésére, lojalitásuk növelésére, mert szolgáltatásainak minőségét, a bankról kialakult képet leginkább a munkatársaik és ügyfeleik, üzleti partnereik közötti kapcsolat határozza meg, üzleti sikereiket is ez alapozza meg. A CIB Bank sem akarja azt, hogy elveszítse kiemelkedő, tehetséges alkalmazottait. Ennek érdekében különböző juttatásokkal ösztönözi őket a magasabb teljesítmények elérésére, a szaktudás megszerzésére, továbbá tükrözi a bankhoz való lojalitást és a munkakörhöz tartozó felelősséget is. Az új rendszere lehetővé teszi, hogy a kiemelkedő teljesítményt nyújtó munkatársak teljesítményünknek megfelelő, magasabb jövedelemre tegyenek szert. A Téti Takarékszövetkezet PR tevékenységét tudatosan megtervezett, jól kiépített kapcsolatrendszer, a nyilvánosság bevonásával történő folyamatos tájékoztatás képezi. Ennek megfelelően arra törekednek, hogy arculatukat úgy alakítsák ki, tevékenységüket, a szolgáltatásból adódó feladataikat úgy mutassák be, hogy az, cégre nézve hosszú távon kedvező hatást váltson ki. A munkatársak karrier- és személyes fejlődését konferenciákon, szakmai kurzusokon, támogatja. A tréningek másik fontos eleme a készségfejlesztés, amely elősegíti a jobb értékesítési teljesítményt és a hatékonyabb vezetést is. Készségfejlesztő tréningekkel (például teke versennyel) igyekszik a cég megerősíteni és fejleszteni alkalmazottai kulcsképességeit. Kommunikációs munkájuk mára tagadhatatlanul a legfontosabb feladatok közé tartozik, de a tapasztalatok azt bizonyítják, az ügyfelekkel való foglalkozás, bánásmód eltérő az általános személyközi kapcsolatoktól, ezért egészen más ismereteket is megkíván!

Ezt mindenképpen olvasd el!

A piaci rések

A fogyasztói szükséglet feltérképezése a marketing lépéseinek egy fontos kezdeti eleme. A szegmentálás és a …

Hozzászólás