Dubrovnik az ősi város

Dubrovnik Horvátországban található. Dubrovnik népessége: 43770fő. Budapesttől Dubrovnik: 995km-re helyezkedik el. Horvátország egyik leghíresebb városa. Ne hagyjuk ki a nyaralást Dubrovnik nélkül! Amennyiben Horvátországba megyünk, feltétlenül látogassunk el Dubrovnikba, mert ennek a városnak sok arca van. Ez a város a történelemmel átitatott és felejthetetlen élményt nyújt. Akár télen, akár nyáron látogatunk el oda, minden évszaknak megvan a saját szépsége. Középkori házak, ősi paloták tornyosulnak rendkívüli szépségükkel. A csodálatos kivitelezésű szállodák és éttermek feledhetetlen emlékeket zárnak elménkbe. Az éjjeli bárok zsongása kihagyhatatlan élményt nyújt. Az 5 csillagos szállodák mindent megtesznek kényelmünk érdekében és csalogatnak következő nyaralásunk során is. A teljesség igénye nélkül a szinte minden országban megtalálható Hilton, Palace és Tirena szállodák a legmegbízhatóbb nyugalmat és kényelmet biztosítják számunkra a nyaralás során. A szállodákban található saját medence, ami szinte úszik az Adrián, a mesés gyógyfürdő rendkívül különleges. Dubrovnikban a nyaralás rendkívül sokoldalú. Vásárolhatunk, meglátogathatjuk az ősrégi kolostort, ami emlékeztet minket a rég elmúlt korra. Bolyonghatunk a piacokon és emléktárgyak sokasága közül szemezgethetünk, hogy a hétköznapokon kellemesen emlékezzünk dubrovniki nyaralásunkra. Aki nyugalomra és csendre vágyik, annak is megadatott az a lehetőség, hogy a szállodai szolgáltatások igénybevételével kényeztesse magát például masszázzsal és napozással. Az éjszakai élet a városban rendkívül aktív. Reggelig tartó tánc és mulatság várja a vendégeket és kivétel nélkül mindenki gazdag élményekkel térhet nyugalomra a kényelmes szállodákban, ahol finom és széles választékú reggelivel várják az éhes ébredőket.

Ezt mindenképpen olvasd el!

Lássuk a csodás Horvátországot!

Horvátország közép-európa egyik állama,Magyarország déli szomszédja.A két ország 800 éves közös történelemre tekint vissza,hiszen 1102 …