Kezdőlap / Pénzügy / Hitel / Hitelnyújtás telefonon vagy interneten

Hitelnyújtás telefonon vagy interneten

Átlátható, világos személyi kölcsönöket ajánl ügyfeleinek a Cofidis Magyarországi Fióktelepe. A pénzintézet fiókhálózattal nem rendelkezik, telefon vagy internet útján szolgálja ki ügyfeleit. Stratégiája azon alapszik, hogy csak olyan átlátható és világos feltételű terméket kínál az ügyfeleknek, amelyet mindenki megért, és nem érzi becsapva magát.
A Cofidis akkor is csak forintalapú kölcsönöket nyújtott, amikor a kereskedelmi bankok ontották a devizaalapú hiteleket. A hosszú távon is kiszámítható árazás alapérték náluk, semmiféle rejtett költség nincs a konstrukciókban. Emellett az is nagy előnyük – és e tekintetben egyedülállóak a piacon -, hogy hiteleik esetében a teljes hiteldíj mutató (THM) megegyezik az éves kamattal.
A Cofidis értékesítési struktúrája ugyanakkor némileg eltér a klasszikus értelemben vett banki szereplőkétől. Nem rendelkezik fiókhálózattal, vagyis kizárólag telefon és internet útján nyújtja szolgáltatásait. Bár meglepő, ez a módszer gyakran sokkal személyesebb tud lenni, mint a bankfiókos ügyintézés. Az ügyfélben nem munkál a gátlás, megválaszthatja, honnan és mikor telefonál, ami bizalmasabbá, intimebbé teszi a tárgyalási folyamatot. Internet esetében hasonló a helyzet.
A Cofidis termékeinek ára – összehasonlítva a konkurencia konstrukcióival – versenyképesnek mondható.
A rulírozó – azaz a megállapított hitelkeret erejéig többször igénybe vehető – hitel kamata 31 százalék, amely egy hitelkártyához vagy folyószámlahitelhez képest egyáltalán nem drága. Ráadásul nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy a Cofidisnél készpénzt kap az ügyfél, a hitelkártya pedig csak vásárlásra használható.
Hiteleik ideális megoldást jelenthetnek autó- vagy más tartós fogyasztási cikk vásárlására, lakásfelújításra, de sokan használják pénzügyi problémáik kezelésére is.
A cég eddig körülbelül 20 ezer ügyféllel rendelkezik, ami még nem jelentős piaci részesedés, de folyamatosan keresik a növekedési lehetőségeket. Intenzív marketingkampányuk a médiában nyomon követhető.

Ezt mindenképpen olvasd el!

Áldás vagy átok a hitelkártya?

A hitelkártya nem más, mint a napjainkban egyre többet használt, sokak által áldott, sokak által …

Hozzászólás