Fogyókúra okosan

Vannak olyan elcsépelt módszerek, melyekben már nem hiszünk. Legtöbbször az a hihetetlen, ha valami túl egyszerű. Tudatosítanunk kell, hogy attól az még lehet sikeres, működhet.
Tekintve, hogy a játékszabályok olyanok, mint az egyszer egy, sokkal nehezebb dolgunk lesz velük. Mivel nagy megerőltetést nem igényelnek, nagyon könnyen megszeghetőek, és ez a sikertelenség biztos okozója. Tehát, tartsuk be a szabályokat egytől egyig és a siker nem fog elmaradni. Ha már megadatik nekünk az a szerencsés helyzet, hogy nem kell belepusztulni a fogyókúrába, vagy elvonási tünetekkel küzdeni, annak a kevés kitételnek tegyünk eleget. Nem mellesleg ez az egyetlen út ahhoz, hogy az áhított, vagy ideális súlyunkat elérjük.
Nézzünk egyet ezen könnyű, de hatásos fogyási módszerek közül.
Mielőtt azonban felvillanyozódva belevetnénk magunkat a fogyókúrába, jegyezzük meg, hogy minden rendszer és módszer, legyen az bármi, nem csak fogyás, az emberek 80%-ának sikerül, de 20%-ának nem.
Ha ezen tudással indulunk el minden úton, és tudomásul vesszük, hogy mi magunk is lehetünk a 20%, akkor tudni fogjuk, mikor kell váltani, új módszert keresnünk
Nos, az egyik legegyszerűbb módszer a fogyásra, a bevitt szénhidrát mennyiségének csökkentése, és az időkorlát.
A fogyókúrázó nem ehet kenyeret, tésztát, rizst, és krumplit. A szénhidrátot más módon is biztosítjuk szervezetünk számára. A második kitétel, hogy este hat óra után már ne együnk. Ebben az esetben viszont figyelnünk kell arra, hogy hozzávetőleg hat órakor fogyasszuk el a nap utolsó étkezésére szánt táplálékot, hogy lefekvésig ne éhezzünk meg. Legyünk következetesek, és egyre boldogabb életet élhetünk.

Ezt mindenképpen olvasd el!

Zsírégetés alapelvei

A gyors zsírégető program minden létfontosságú tápanyagot biztosít az első hét nap során (a második ...

Hozzászólás