Kezdőlap / Tag Archives: marketing

Tag Archives: marketing

Piackutatás

Miért kell a piackutatás? Mindenfajta értékesítéshez (legyen az akár online vagy akár üzletben történő értékesítés), az eredményes értékesítéshez és annak alkalmazásához folyamatos és részletes információkra van szükség a piacról. A piaci vásárlóerők reagálásáról, és a piacon lejátszódó eseményekről állandóan informálódni kell. A piaci versenyhelyzet ezt állandóan megkívánja, aki nem figyeli …

Érdekel a cikk folytatása? »

A piaci rések

A fogyasztói szükséglet feltérképezése a marketing lépéseinek egy fontos kezdeti eleme. A szegmentálás és a szegmentáció folyamata speciális kutatási módszernek minősül, mely során az egyébként heterogén piacot a vállalat szakemberei homogén részekre osztják. Ez az eljárás többnyire az alapján történik, hogy a piac szereplői várhatóan hogyan fognak viselkedni a jövőben. …

Érdekel a cikk folytatása? »

Milyen előnyei vannak az Affiliate programban való részvételnek?

Az internetes kereskedelemben az Affiliate partneri programok továbbra is hódítanak a kereskedők és a weblaptulajdonosok körében. Másrészt, az Affiliate ipar egy virágzó pénzforrás, ami az internetes hirdetésekre költött milliókból is látszik. Azoknak a weblaptulajdonosoknak akik, jelentkeztek a partnerei programokra a meglévő weblapjukra kell kitenni az Affiliate partneri bannert vagy szöveges …

Érdekel a cikk folytatása? »

Affiliate marketing

Affiliate marketing egy nagyon jól jövedelmező program a weblappal (honlappal) rendelkezők számára. Miről is van szó, hogyan működik? Affiliate marketinghez csatlakozók a programot felajánló vállalatok weblapján regisztrálhatják magukat. A regisztráció pár percet vesz igénybe, és a regisztráció végén kapnak egy Affiliate linket. Ezt a linket kell minden egyes weblapra (blog …

Érdekel a cikk folytatása? »

Marketing mix

A marketing mix elnevezésű marketing tevékenységet az azt alkotó elemek angol elnevezéséből 4P – rendszernek is nevezzük. Egyes vállalatoknál ez kiegészül 5P – rendszerré, valamint a multinacionális vállalatok esetében már 6P – ről beszélhetünk. Alapvetően az eszközrendszer részét képezi a termék ( Produkt ) , az ár ( Price ) …

Érdekel a cikk folytatása? »

Online megjelenések

Amióta beléptünk a XXI. századba már minden háztartásban, munkahelyen van számítógép és Internet elérhetőség, ezért elengedhetetlen, hogy cégünk mindenféle online fórumon megjelenjen. Vannak ingyenes és fizetős lehetőségek, ahova linkeket, bannereket, keretes hirdetéseket vagy akár pr cikkeket lehet elhelyezni. Természetesen az ingyenes lehetőségek is lehetnek ugyanannyira eredményesek, mint a fizetősek, de …

Érdekel a cikk folytatása? »

Mutasd, mond, kattints

A hagyományos marketing, ami az elmúlt időszakig az írott és a média világára terjedt ki, az internet megjelenésével óriási változáson megy át napjainkban is. Mi is a marketing? – gondolkodásmód, – tevékenységek összehangolt rendszere, legyen az vállalatti tevékenység szűkebb értelemben, tágabb értelemben a vállalat egésze a vevőkkel való azonosulás (filozófia, …

Érdekel a cikk folytatása? »

A vezetőség

Családi vállalkozás, tulajdonosa és egyben irányítója két magánszemély, az alapítás óta. Mindketten közgazdászok, kiemelkedő szaktudással rendelkeznek. Köszönhető ez annak is, hogy a korábbi években hasonló tevékenységi körrel bíró társaságnál dolgoztak. Marketing ismereteik széleskörűek, tudatosan kidolgozott stratégiát követnek. Ezek kidolgozásában már a következő generáció ismereteit is hasznosíthatják, mivel gyermekeik is részt …

Érdekel a cikk folytatása? »

Reklám+ajándék

Bizonyára Te is sokat törted a fejed, hogy hogyan szólíthatnád meg potenciális ügyfeleid, vajon melyik lenne a legideálisabb marketingeszköz, amely segítségével üzeneted elérné a célcsoportod. Napjainkban azt kell, hogy mondjam, a hatékony reklámra vágyóknak igen nehéz dolga van, hisz az egyre bővülő piacon kialakult túlkínálat következtében olyan reklámzaj jött létre, …

Érdekel a cikk folytatása? »