Az Interneten keresztül nyújtott szolgáltatások árai hatással vannak a fiókokban kínált termékek áraira is.
Másrészt viszont az IT fejlődése egyre inkább lehetővé teszi a bankok számára szervezetük ügyfél centrikussá alakítását, a termékek személyre szabott differenciálását.
Különböző termékek egybecsomagolását, csomagonkénti árazási technikák megvalósítását teszik lehetővé, aminek révén az árak átláthatóak, összehasonlíthatóak lesznek
Itt említeném meg, hogy mindinkább előtérbe kerülnek a bankok által életre hívott különböző e-banking csomagok, amelyek szinte minden ügyféltípusnak más és más tarifacsomagot ajánlanak.
A bankok a fejlett IT-t felhasználhatják a fizetési rendszerek hatékonyabb működtetésére.
Ennek legjellemzőbb formája az „adathalászat”, amikor telefonhívással vagy e-mail küldésével a csalók megpróbálják rábírni a gyanútlan számlatulajdonost jelszavának, illetve bizalmas adatainak közlésére. Másik formája, amikor a kapott link segítségével bankinak tűnő alkalmazás letöltésére sikerül rávenni a mit sem sejtő ügyfelet. A biztonságosság növelése érdekében ajánlott a vírusirtók és a tűzfalak használata. Az ügyfél is értékel, az elvárt és kapott szolgáltatás különbsége a döntő abban, hogy az ügyfél állandó látogatóvá válik, vagy sem. A marketing tevékenység eszközrendszere az ügylettől függően változó lehet. A hitelintézeteknek fel kell készülniük a szolgáltatásokra, ismerniük kell a célcsoportot, annak elvárásait! Ha a szolgáltatás folyamata zökkenőmentesen és probléma nélkül zajlik, akkor az ügyfél elégedettségét fejezi ki szolgáltatója felé!
Címkékadathalászat árazási technikák célcsoport IT fejlődés tarifacsomag
Ezt mindenképpen olvasd el!
Vásárláshelyi reklámozás
A Kraft Foods a Milka-kínálatának népszerűsítésére nagyon jól bevált az üzletekben alkalmazott módszere, mely szerint …